Senátní volby 2018

10.10.2018

Vážení občané,

děkuji vám všem, kteří jste přišli k letošním senátním a komunálním volbám.

Speciální díky patří všem voličům na Mladoboleslavsku, kteří mi vyjádřili podporu, dali mi své hlasy, díky kterým jsem slušně zabodovala.

Rovněž děkuji svým obětavým dobrovolníkům, kteří rozdávali letáky, bavili se s lidmi a byli v místech, kde jsem já být nemohla, přátelům, kteří pověsili bannery, dalším přátelům, kteří mi pomáhali s webem a FB, všem kamarádům, kteří mi drželi palce, mé rodině, mému muži a našim psům.

Podle mého názoru bude druhé kolo volbou mezi populismem a čirým populismem. A to je mi vážně líto.
O moderní školství, kulturu, zlepšení sociálních věcí, méně byrokracie ve státním aparátu, svobodu občana nebo o řešení dopravy v regionu budu zkrátka bojovat z jiných pozic. Ale budu. To mi věřte.

Ještě jednou díky a uvidíme se třeba v divadle, jen tak na ulici, nebo při úklidu Česka a co nejméně v nemocnici.

Mějte hezké dny a důvěru v dobrý svět.

Daniela Weissová

© 2018 Piráti - Mladá Boleslav
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky